.Blogi

Aina silloin tällöin me törmäämme arjessa johonkin sen kaltaiseen kultahippuseen, jonka haluamme jakaa asiakkaittemme ja kumppaneidemme kanssa. Jakamisen ja oppimisen kulttuuri on meillä Rotialla vahva. Kaikkien meidän yhteiseksi hyväksi.

Kaikki oppimastamme menee suoraan asiakkaittemme hyväksi. Mutta joskus sattuu ylivuotoja. Oppimista ja kultahippuja on kerta kaikkiaan niin paljon, ettemme saa pidätettyä itseämme bloggaamasta.

Siis, tässä teille Rotian Blogit.

Olkaa niin hyvät.

Jakamisen ja oppimisen tematiikasta kiinnostuneille tärpiksi Adam Grantin kevytjärkäle Give And Take! KLIKKAA TÄSTÄ! Teos on suomennettu nimellä ”Anna ja ota”.

blogikirjoitus

Podcast ja asiakaslähtöinen sisältömarkkinointi, osa 2

22 marraskuun, 2019

Podcast on osa markkinoinnin kokonaisuutta, jonka avulla toteutetaan yrityksen strategisia tavoitteita. Podcastin suunnittelu alkaakin siitä, että määritellään mitä, ketä ja miksi sen avulla tavoitellaan. Kun pohja on rakennettu huolella, on podcastin sisällön suunnittelu määrätietoista, motivoivaa ja helppoa!

blogikirjoitus

Sananen verkkosivujen hakukoneoptimoinnista

18 marraskuun, 2019

Hakukoneoptimointi, search engine optimization, on nettisivujen sisällön optimointia. Hakukoneoptimoinnin, eli search engine optimizationin  tarkoituksena on löytää verkkosivujen tekstisisältöön ne avainsanat, joilla asiakkaat verkkosivuja oletettavasti hakevat.

blogikirjoitus

Kaikki on hyvin. Aitous markkinoinnissa.

31 lokakuun, 2019

Siksi pyrin toimimaan avoimesti ja rehellisesti. Miksi? Ensinnäkin puhuminen helpottaa. Turha kätkeä tunteita ja ahdistusta sisään, koska se uuvuttaa. Toiseksi ollessasi avoin, olet myös inhimillisempi sekä helpommin lähestyttävä. Joku kyynikko nyt varmaan sanoo, että on hyvä ”saalis” kun on avoin. Varmasti näinkin on, mutta jos kyseistä toimintaa huomaa kannattaa olla itsekin rehellinen ja mainita asiasta sekä lopettaa “yhteistyö”.

blogikirjoitus

Podcast ja asiakaslähtöinen sisältömarkkinointi, osa 1

24 lokakuun, 2019

Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin merkitys on ymmärretty hyvin yrityksissä. Podcasteista tuntuvat kohisevan kaikki. Jos haluat tietää, miksi näiden kahden yhdistäminen voisi olla yrityksesi markkinointiviestinnän kannalta sangen järkevä toimenpide, jatka ihmeessä lukemista!

blogikirjoitus

Ylpeystekijä. Ylpeystarina. Markkinoinnin ydintä.

7 toukokuun, 2019

Täällä Jyväskylässä vaikutti taannoin semmoinen kaveri kuin Parkkulaisen Reiska. Reiska oli asunnoton laitapuolen kaveri, pultsari siis, kuten heitä tavattiin kutsua. Reiska oli varsin epätavallinen juoppo. Viipurin miehen historiaan kuului menestystä SM-tason nyrkkeilijänä ja kovimpina alkoholisti vuosinaankin, Reiska juoksi joka vuosi (ainakin) yhden kokopitkän maratonin. Juokseminen se Reiskan sitten lopulta tappoikin – pakkaskelillä lenkkipolulle.

blogikirjoitus

Väistäminen kukoistaa liiketoimintasi

3 syyskuun, 2018

Taisabaki (体捌き) on kamppailulaji termi joka tarkoittaa karkeasti väistämistä. Sen taustalla on luoda itselle parempi paikka tehdä omaa tekniikkaa, on kyseessä sitten puolustus tai hyökkäys. Siksi se on tärkein yksittäinen tekniikka johon tulisi jokaisen kamppailua harjoittelevan panostaa sekä kiinnittää huomiota. Vanha opettajani Sensei Yuji Matsuoi sanoi: ”Jos et osaa väistää, niin kaikki muut tekniikat ovat turhia.”

blogikirjoitus

Ja tässä taas…ja tuntuu v***n hyvältä

1 maaliskuun, 2018

Mä ajattelin kirjoittaa ensimmäisen Rotia PRKL blogi-kirjoitukseni siitä näkökulmasta, että miksi olen ”taas” yrittäjä. Minä kun olen meistä osakkaista se, joka on ollut yrittäjänä aiemmin. Se ei tee meikäläisestä sen parempaa, eikä myöskään huonompaa. Lienee syytä avata vähän taustoja.

COPYRIGHT @ 2019 KAIKKI OIKEUDET PIDÄTETÄÄN   .   ROTIA   .   PRKL  .  TIETOSUOJASELOSTE