Kai se on uskottava, että kun asiat tekee hyvin ja oletettavasti hinnoittelukin on kohdillaan, niin aukeaa mahdollisuuksia tehdä lisää töitä mukaville asiakkaille. Näin kävi Biopsense Oy:n kanssa. Ensin päivitettiin logo ja sitten tulikin kysely viestintäsuunnitelman tekemisestä ja sen jälkeen vielä työstettiin brändikäsikirjaa sekä esitteitä.

Hommat liikahtivat käyntiin työpajalla – tai Prässillä, kuten meillä on tapana ollut näitä yhteisiä tapaamisia kutsua. Sitten meidän päässä koottiin saatua tietoa ja toisen kerran käytiin päätelmiä läpi, jonka jälkeen hommat viimeisteltiin. Tämä koskee siis viestinnän suunnittelua. Kun ollaan vuosia markkinoinnin pyörteissä oltu, niin oli luonnollista huomioida viestinnässä myös asioita siltäkin kantilta, vaikka Biopsense ei ihan suoranaista markkinointia tee. Olettamus on se, että tähän näkökulmaan oltiin kuitenkin heidän päässään tyytyväisiä.

Kun viestintää suunniteltiin, niin samalla kävi ilmi, että syvällisemmälle Biopsensen ilmeen tarkentamiselle on tarvetta ja päädyttiin työstämään brändikäsikirja. Jo tehdyt työt (logo ja viestintäsuunnitelma) olivat käsikirjan koostamiselle hyvä pohja ja työskentely oli tämän vuoksi vaivatonta ja joustavaa.

Asiakkaan suusta palaute oli seuraavanlaista,

”Minä olen kyllä tyytyväinen, on ollut ilo tehdä asioita Rotian kanssa!”, Marja Tiirola, johtava tieteellinen johtaja, Biopsense Oy

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Puut